torsdag 20 oktober 2011

Älskade lilla ljushållare i bleckplåt.......

God Morgon !
En ny härlig dag ....jag tycker att en liten liten känsla börjar komma krypande fast det är för tidigt !! Men julmusten, glöggen och pepparkakorna är redan framme i butikerna. Jag tycker hela december är mysig om man bara tar det lugnt och inte håller på med alla förberedelser helt hysteriskt.






Jag tycker att dessa små ljushållare i bleckplåt är så söta... man kan sätta dem nästan vart som helst , behöver inte va i julgranen.



Planerar för Loppis i Arvika på lördag blir nog sista gången för i år, sen så ska jag stå på torget i Säffle på tisdagen 25/ 10 ( om vädret tillåter så klart ) men vi får hålla tummarna , har lite ljushållare med mig till er som gillar dem ...kostar 20 kr styck, och till er som gillar att pyssla har jag notblad spetsar gamla bibelblad trådrullar i trä , flaskor och en massa massa annat smått och gott.
Vi ses       Susanne

2 kommentarer:

Frida sa...

Såg det fina skyltfönstret i Åmål! Undrar om du säljer trälådor, liknande sockerlådor och hur man skulle kunna köpa det utav dig? Tacksam för svar, jättefin blogg förövrigt!

Vassvikens sa...

Nu har det varit mycket , såg din komentar nu... jag har inga lådor just nu de går med en gång! Kul att du gillade fönstret , har ett i Säffle också. Jag har ju bara öppet på sommaren nere i Ånimskog, du kan nå mig på facebook om du ser något vassvikens gammalt och nytt. Ha det bra.