torsdag 24 maj 2012

Fantasin flödar....

Hej på er allihopa!
Det var ett tag sedan, men det är konstigt nog fullt upp hela tiden...hur hade man tid att jobba förut?
Men detta är ju mitt jobb just nu och jag  älskar varenda minut utav det .

Idag blir det en ute dag i det underbara vädret , har planterat lite på morgonen , gillar inte traditionella blomkrukor utan det får bli vad som helst som jag hittar....

Symaskinsborden verkar ju vara en hit...men visst är de fina att ha på trappan , utan för dörren eller altanen. Har några stycken till salu nu igen.

Ha en bra dag , nu sticker jag ut igen ....blir lite målning och diverse ...som jag kan hålla på medan jag har ÖPPET idag mellan kl 11-17.
Va rädda om er .
KRAM    Susanne

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Skulle gärna vilja köpa ett symaskinsbord!
Så om du vill får du gärna maila bilder.

Min mail:
ma850719@gmail.com

MVH/Maria

Anonym sa...

Hej Susanne. Ifall du får in små lådor som den på första bilden, avlånga i trä får du gärna lägga undan åt mig, Alva Ekholm om det går. Så kommer Mia på direkten och hämtar :) Hoppas du haft en bra sommar i butiken och jag längtar redan tillbaka!

Hälsningar Alva