måndag 13 augusti 2012

FANTASTISKT HALVÅR

Hej igen !
Efter ett sommar uppehåll så känns det som om jag har tid igen med lite inlägg då och då !
För er som inte har hängt med så har jag varit tjänstledig ett halvår från mitt jobb på Coop i Åmål, är så glad att jag " vågade " ta steget ! Och har nu även bestämt mig för att gå ner till halvtid och fortsätta att ha öppet här nere i Vassviken torsdagar och söndagar kl 11-17.


Så det är bara att sätta igång börja jobba ( det har jag ju gjort hela tiden men ) se framåt ....och se vad som händer en spännande höst med en massa ideer .... snart dags för omskyltning i fönstret i Åmål och vill nog gärna ha ett i Säffle också ,lördagen den 25/8 är det Åmålshälja då ska jag och Susanne Olsson stå utanför skyltfönstret på Kungsgatan mitt emot Netto hoppas ni kommer dit!


Gillar den här stora fina eken ett träd med många grenar ....symboliserar så mycket tycker jag !!

Kram på er , vi ses snart på Coop och framför allt så ses vi här nere i Vassviken .....
Susanne

Inga kommentarer: