söndag 10 augusti 2014

Fantastisk Sommar .

Ett tag sen jag skrev , men så här ligger det till för er som inte har hört detta .
Jag sa upp mig från mitt jobb på Coop i April efter att gått ner till halvtid ...varit tjästledig ett halvår och sen försökt kombinera jobb - nya butiken i Åmål min "Filial " och mitt Vassviken här nere i Ånimskog . Vilket gick så där !! Jag vill hålla på med det som jag brinner för och det ligger i tiden nu med loppis återanvändning miljötänk ......



Visst tog det ett tag och en massa funderingar innan det äntligen kändes rätt , och nu ångrar jag mig inte ett endaste dugg !! Jo kanske , att varför gjorde jag det inte tidigare.


Sommaren har varit fantastiskt rolig , arbetsamt och ingen 8 timmars arbetsdag men som någon sa ,som jag pratade med på nyföretagarcentrum , räkna med arbeta sova och äta ..de första åren som egen företagare :)

Kram på er alla Susanne

Inga kommentarer: