måndag 3 oktober 2011

EN BÖRJAN NÅGRA HYLLOR KLARA....

Hejsan !

Full fart som vanligt.....har målat några hyllor och sätt fast en bård på kanten . Spännande att leta saker till mitt skafferi , vill ha lite glasburkar och porslinsskålar , några fina korgar och gamla köksredskap är ju alltid fina.

I morgon blir det Loppis på torget i Säffle om vädret tillåter, behöver komma ut lite och få reklam om att jag finns !! nu när jag inte har öppet vid den här årstiden.
Ska även träffa en dam i morgon ...om skyltning i ett fönster i Säffle.
Där kommer ni att kunna kolla in alla fina saker som jag har.

Hoppas vi ses i Säffle i morgon, har en massa saker med mig som ni kanske fattar tycke för .
Har en massa fina spetsar , som är så fint att knyta runt nästan vad som helst!
Ha en bra dag så hörs vi igen .
Kram Susanne

Inga kommentarer: