onsdag 28 september 2011

ÖVERRASKNING

Hejsan !
Tror jag ska överraska mig själv och även min Niklas med att bara vara ledig på fredag !! Skulle ha åkt ut någonstans , hade Konsum eller torget i  Mellerud att välja på ....men men.
 Niklas kommer hem redan i morgonkväll , han hade en tid att passa i Säffle på fredagmorgon ! Vi tar lilla shoppingbilen och åker så får vi se vart vi hamnar !! Hoppas att det finns någon liten LOPPIS  hi hi som vi kan stanna till vid!
Gud vad jag tycker om min lilla bil , som vi skaffade för ett tag sedan , tänk vad jag har hålit på och lastat in och ur i baksäten och baklucka.....herregud varför har jag inte bytt bil tidigare . Så nu finns det plats om jag hittar något , många gånger förut så fick jag strunta i saker jag hittade för jag fick inte in dem i bilen.

Ha en riktigt skön resten av veckan och helgen , som jag för övrigt jobbar... så det ska bli härligt med en ledig fredag ihop med Niklas . vi ses ju bara på helgerna och varannan så jobbar jag.
Men som sagt var bara ca tre månader kvar innan jag ska vara tjänstledig , och med 3 veckors semester i november då det bär i väg till Sydafrika , så känns det riktigt riktigt bra !!

Kram från mig.

Inga kommentarer: