fredag 3 februari 2012

HÄRLIG VECKA !

Hej på er ...
Då var det redan fredag ! Veckan går nästan för fort. I onsdags var det min första dag på min tjänstledighet .Jag målade hela förmiddagen ...källaren ser ut som , jag vet inte vad, men det är för kallt nere i verkstaden.Längtar till våren! Vid middagstid drog jag till Mellerud och kom hem med hela bilen fylld med en himla massa saker ha ha.

Eva och Mats kom hit framåt kvällen med jättefina blommor , till mig och önskade lycka till!! De är så snälla.
Har pratat med min dotter Madde som bor i Kap staden vi skypade  så nu har jag träffat henne , och ikväll kommer min andra dotter Emelie hem över helgen . Snart kommer Niklas hem , han fyller år idag så då kommer väl hans pojkar en sväng och äter tårta.
Helgen  blir det nog ganska lugn!!
Men till veckan så ska det sista fixas inför loppis på Medis i Säffle , lördagen den 11 feb kl 10-14 , ska bli skitkul.
Ha en riktigt trevlig helg för det tänker jag ha, en härlig helg som avslutning på en härlig vecka.
Kram Susanne

1 kommentar:

Agnetha sa...

Lycka till med tjänst"ledig"heten ;)
Kram Agnetha