tisdag 28 februari 2012

DAGARNA GÅR FÖR FORT!!

Hejsan allihopa....
Det är två veckor sen jag skrev , kan inte fatta att dagarna går så fort !
Min hall och trapp är klar väntar bara på en balkong dörr ca 6 veckors leveranstid.

Så det är bara att vänta på dörren , men då har jag tid på mig att känna efter hur jag vill ha det där uppe i min hall.Hittade ett såå fint bord i dag på returen som jag tror jag ska såga av på mitten och göra två halvbord av, och ställa på var sin sida av balkongdörren .


Idag har jag varit i affären hela dagen och försökt att få ordning men herregud vad grejer ! Och jag har varit ute förra veckan varenda dag och skaffat mera saker !!! Och idag fick jag ett lass levererat hem till Vassviken ...hur snällt är inte det så säg...men en sak det kommer att vara knökat med saker  den dagen som jag öppnar och det närmar sig med stormsteg. Kul ...jag väntar som bara den .Jag har definitivt öppet hela påsken typ onsdag till söndag.
Men har lite planer för veckan innan också ...så håll utkik!!




Det kommer att finnas saker , för olika tycke och smak .
Nu blir det soffan är ganska trött efter en härlig och rolig dag .
Kram på er ........Susanne

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej !

Va kul det ska bli att komma på besök till din butik! Det riktigt kliar i fingarna, syns på fredag !
Kram

4barnsmamma från himmelohelvete sa...

Längtar verkligen tills du öppnar=))

Tack för ramen, guuuuud så fin den var=)

kram carmitha