torsdag 8 mars 2012

FULL FART !!

Hej igen !
Fattar inte vart tiden tar vägen , jag hinner inte med .
Niklas har varit hemma i 3 dagar , han tog lite semester vi har fixat i våran nedre hall  så nu börjar man se ett slut på det! Lite panel kvar och lister sen ska mattan på plats .

Men vi har även hunnit åka runt en del ...kul när Niklas kan vara med och bära !!I måndags var vi till Säffle och sen en sväng tillbaka in till Åmål och hämtade en massa möbler och prylar.Tisdag var vi i Karlstad och köpte matta och då skulle man ju hinna med ett antal loppisar !

Så i dagarna tre har jag yrat runt och målat och fixat , hjälpt Niklas att hålla i panelen när han sågat!
Men jag tycker att jag hunnit massor de här dagarna , Påsk närmar sig och då öppnar jag ju här nere i Vassviken .

Sen vill man ju fixa lite fina saker till sig själv också, det bruna halvbordet var ett helt bord det har jag sågat isär på mitten , kommer att bli två fina halvbord som ska stå uppe i hallen på var sin sida om balkongdörren där det är ett par gamla fula element ...så det blir perfekt bilder kommer senare. Pallen ser ni vad fin den blev efter jag "pimpade " den ! Till salu för 300 kr. Rokoko stolen ska också få ett tyg med lite romantiska rosor.
Bilderna är tagna på samma ställe i hallen ni ser den gamla väggen bakom det bruna halvbordet och sen den vita väggen .
Hallen blev så mycket större känns det som och så mycket ljusare , härligt att öppna dörren och komma hem till sin nya fina hall.
Nej nu ska jag göra mig klar för att åka till Vänersborg och hämta lite saker som jag har köpt.

Vi hörs snart igen kram Susanne

Inga kommentarer: