tisdag 31 januari 2012

GLITTRAR OCH GLIMMRAR.....

Hej på er ....
När jag var yngre och man var hemma hos äldre människor kommer jag ihåg att de hade kristallkronor,och en massa fina saker som glänste och glittrade och glassaker !! Man skulle sitta still och inte röra något.
Undrar om jag är en tant nu ? ha ha ....för nu gillar jag mycket utav det där !!







Kanske inte så mycket guld ...jag är mer för silver , och glas och vitt älskar jag men det har ni väl märkt. Ha ha...

Nu ska vi börja med våran hall här hemma , kul och planera och komma på lite olika saker . Har en väldigt ful trapp som nu ska bli vit och grå har jag bestämt , så blir det vit panel nere och upp i trappen och hallen uppe blir nog någon gammalsvensk tapet i grått. Här ser ni lite hur det ser ut nu.
Nu ska jag fortsätta och gå igenom vad som ska få följa med till medborgarhuset i Säffle  lördagen den 11 feb, då blir det loppis mellan kl 10-14. Hoppas ni kommer dit kommer att ha en massa fina saker med mig!!

Ha det !!
Susanne

Inga kommentarer: