torsdag 5 januari 2012

PEPPAD TILL TUSEN

Hej svejs !
God fortsättning på er allihopa!!
Nytt år , nya möjligheter , så säger man ju !! Och det känns så , som sagt var ...jag är peppad till tusen inför detta år , ska bli spännande .
Igår fixade vi i skyltfönstret i Åmål.... vi! det ska va Susanne Olsson gjorde , jag tog dit en massa saker och hon fixade till det....
Ett litet eget kontor det skulle jag vilja ha hemma!!

Snart ska jag åka in till Åmål , liten sväng till skyltfönstret mellan kl 13-14 , många som ville kolla lite saker .Sen blir det kvällspasset på Coop , väntar på februari när jag kan ägna mig åt detta på heltid!!
Niklas är på väg hem med ett lass möbler som jag har köpt i Göteborg...synd att han ska köra med tom bil hem Ha ha!!
I morgon är jag ledig och då ska vi hämta ännu ett lass med möbler! Måste ju ha em massa fina saker när jag öppnar igen till våren.
Trevlig helg ! Hörs snart igen .
Kram Susanne

Inga kommentarer: