onsdag 14 mars 2012

UNDERBAR VÅRDAG

God afton allesammans!
Idag har jag varit ute mest hela dagen , i det fina vårvädret !! Är ganska rejält trött ! Krattat löv eldat skräp, plockat pinnar rensat och fixat , målat loppis skyltar .
Ställt i ordning utanför affären , planterat vårblommor i alla möjliga olika grytor pottor korgar mm mm.



För mycket frisk luft blir man väldigt trött av, känner mig lite tom i huvudet eller kanske huvudlös som min fina madonna som fick en plats i rabatten där jag har alla mina gamla rostiga saker. Gör ont att slänga henne ,hon är nämligen den första som jag har gjort själv gjutit i en form ...började i höstas med det! Ska snart sätta igång igen bara det blir lite varmare kul kul ska prova med både gips och betong.



Känns bra , att hunnit så mycket idag , det har varit en fantastisk vårdag .
Snart är ni välkomna att besöka Vassvikens gammalt och nytt . Öppnar till Påsk.
Öppet hela påsken tors-månd kl 11-17.

Vi hörs snart igen ...nu blir det soffan .
Kram Susanne

Inga kommentarer: