onsdag 28 mars 2012

SNART DAGS ATT ÖPPNA....

Hej på er !
En vecka har gått sen vi hördes sist , vilka härliga dagar det har varit  , förberedelserna är i full gång.Håller tummarna att det ska bli fint väder i påsk !
Skärtorsdag öppnar jag igen efter vinteruppehåll och i år känns det extra kul eftersom jag kan ägna mig helt åt Vassvikens gammalt och nytt , har gått hemma nu i två månader och kan fortfarande inte fatta att jag har det så otroligt bra!
Håller öppet hela påsken , skärtorsdag till annandag påsk kl 11-17.
Öppet i april och maj blir det på torsdagar och söndagar kl 11-17.
På onsdag kväll den 4/4 blir det en liten vip kväll ett par timmar mellan kl 17-19, och till er som jag har missat på facebook så är ni välkomna på en liten för kväll och kolla hur vi har det här nere i Vassviken Jag och Susanne Olsson kommer att ta hand om er när ni kommer.
Tror att jag har en hel del att göra den sista veckan så jag ......
Vill passa på att önska er alla en riktigt GLAD PÅSK  !!
Så hörs vi efter påsken.
Susanne

1 kommentar:

skifferhuset sa...

Hej! ska verkligen försöka att ta mig upp till er under påsk men som jag skrev på FB så kommer jag till att ruinera mig.... ni har ju såååå mkt fina saker! *ler* stort! Kram Iréne