lördag 21 april 2012

LYCKLIGA LOPPIS ENDORFINER .......

Hejsan !
Vaknade idag efter en ganska sömnlös natt , Niklas och jag har avlöst varandra och hostat oss igenom natten.
Lika bra att gå upp vid 6-tiden , fast jag var trött så kunde jag inte sova.In till Mellerud konsum öppnar kl 8 , så då hinner jag handla innan jag skulle till Xl -bygg och köpa några målarpenslar till några projekt som ska vara färdiga i morgon.
Döm om min förvåning LOPPIS på torget i Mellerud kl var bara 8 35 Xl öppnar kl 9. Så jag gick dit och fyndade en massa bra saker , och kände hur glad och pigg och lycklig jag blev utav att hitta några riktiga fynd!! Nu hem och öppna butiken idag öppet kl 11-17.
Tänk vad lite LOPPIS kan göra ......
Detta fatet tror jag min dotter ska få , hon kommer hem från Syd Afrika på besök nu till veckan . Det väger ingenting och kan skruvas isär och jag tror hon gillar det lätt och packa ner i resväskan.
Ha en underbar dag , det tänker jag ha , kanske vi ses i helgen !?
Kramar  Susanne

3 kommentarer:

skifferhuset sa...

Haha det var därför det inte fanns något kvar nu på loppisen på torget, du hade alltså fyndat allt!;) Ha det finnt under helgen! Kram Iréne

Vassvikens sa...

Ha ha ....jag just det , men vilken härlig start på en dag. Kram.

Vassvikens sa...

Ha ha ....jag just det , men vilken härlig start på en dag. Kram.