måndag 16 april 2012

IGÅNG IGEN FÖR SÄSONGEN

Hej på er alla underbara....
Ett tag sedan vi hördes , men det har bara varit såå mycket att fixa med.Helt galet innan jag öppnade .
Hade ju vipkväll på onsdagen innan påsk , det kom massor med folk såå roligt!!
Till Susanne Olsson måste jag bara än en gång säga "hade inte klarat det utan dig ".
Hade öppet hela påsken och det var många som kikade in. Nu har jag öppet torsdagar och söndagar i april och maj , kl 11-17.
Sen veckan som har gått har vi skyltat om , varit ute och åkt och hämtat massor med nya gamla saker !!Och vi har även varit ute på lite andra specialuppdrag men det får ni veta senare vad det rör sig om!!
Så nu är det laddat i affären med massor av diverse ting.


Är inte denna stora hylla underbar ...helt orörd , med diverse prylar i . Jag har massor med fina dukar och lakan ....kökshandukar ......
Har lite planer på att ha öppet lite extra nu till helgen , när jag ska gå hemma och skrota och så får ni chansen och komma hit och se på allt som finns här.Skriver om mina öppet tider på facebook.
Ha det bra .
Kram Susanne

Inga kommentarer: