tisdag 8 maj 2012

HÄRLIG TISDAG

Hej på er allihopa!
Idag har det varit en riktig fixardag. Har haft hjälp av min dotter Madde , vi har hållt på hela dagen med en massa projekt.Hon sa att hon ville vara riktigt trött så hon sover skönt hela natten , för i morgon flyger hon tillbaks till Syd Afrika Kap Staden...en lång jobbig resa.
Vi har grävt i rabatter målat möbler , hon började måla på balkongen , ett fult brunt trägolv...
 Balkongräcket slog vi ner eller Madde slog ner det förra veckan . Helt ruttet var det.

 Jag fixade till utanför dörren , mitt symaskinsbord med lite taklök planterat i mitten fick lite färg på sig efter vintern.
 Brunt skåp som är på väg att bli vitt shabby.Här är det grundmålat.
Så här fint blev det utanför på trappen.
Tack min snälla Madde ..jag kommer till dig senare och hjälper dig.
Blir tomt nu när du åker hem som tur är så har jag många järn i elden så ingen tid att sitta och gråta.
Älskar att hålla på med mitt och på torsdag är det öppet här nere i Vassviken mellan kl 11-17 .

Ha en bra vecka .
Kram Susanne

Inga kommentarer: