tisdag 1 maj 2012

VÄLKOMMEN SKÖNA MAJ ....

Hej och god morgon !
1a maj , känns underbart  väcker minnen från barndomen när man skulle ut och maja , packade ner picknick och sen oftast cyklade man iväg någonstans!


Idag fick det bli en kopp kaffe och en sväng runt på backarna med kameran , julhyacinten som jag grävde ner och julrosen ...och påskliljor!
Jag gillar ju en massa rostiga saker och gamla grejer i min trädgård.....




Idag 1a maj ska jag ha öppet här nere i vassviken kl 11-17 , premiär också för min nya loppis avdelning med en massa saker!! Spännande framtid nu 3 viktiga månader maj-juli de 3 sista månaderna på min tjänstledighet .Hoppas det går bra och att jag kan komma tillbaka och jobba halvtid, det vore drömmen .....
Här kommer några bilder från min loppisavd!


Inte helt färdig men jag jobbar på det .
Ha en skön 1a maj .
Kramar Susanne

Inga kommentarer: