torsdag 8 december 2011

Borta bra men hemma bäst !!

Hej på er !
Hemma igen efter 3 fantastiska veckor ihop med min dotter Madde och hennes Alistar , och vovven Marley. Inte kul att lämna dem och åka hem ...herregud vad man har blivit blödig är det åldern eller vad är det ?!
Men som sagt var skönt att komma hem så är det alltid...landade i ett Göteborg där regnet öste ner , Emelie och Cyril mötte oss på flygplatsen och åkte med hem till Vassviken , härligt att de ville åka med oss hem.

Hade några dagar ledigt innan jag började jobba igår, städade tvättade och försökte att pynta lite till andra advent.

Köpte två kalenderljus innan jag åkte så nu ska jag ha dem tända så jag kommer ikapp till rätt dag ...gardiner har jag inte hunnit byta ännu!!
Det är ju så mycket annat som är roligare t.ex , jag och Susanne var i Säffle häromdagen och skyltade om i vårat skyltfönster , blev väldigt fint tycker jag.



Sen är det snart dags att skylta om lite mera i vårat fönster här i Åmål också....har massor av saker som jag har fått tag i .....det är bara att gå ut och gå en sväng förbi skyltfönstret på Kungsgatan och kika !!!

Idag blir det till att jobba kvällen , sen åker jag till Bengtsfors på fredag  ska stå utanför konsum där, lördag blir det julmarknad i ED och sen jobba lördag och söndag kväll .

Tror december blir en hektisk månad eller vad tror du Susanne ha ha ?
Ser fram emot januari då jag börjar min tjänsledighet , att bara få ägna mig åt det som jag tycker är så roligt !!! Ska bli otroligt spännande ...tufft blir det nog också men men ...som sagt var det ska bli otroligt kul!
Ha en riktigt trevlig helg så hörs vi till veckan .
Kram på er allihopa

1 kommentar:

Agnetha sa...

Roligt att du haft några härliga veckor där nere. Fönstret i Säffle blev jättefint.
Ha nu en bra helg!
Kramar Agnetha