torsdag 29 december 2011

GOTT NYTT ÅR !

Hejsan på er , bara några dagar kvar på det här året. Hänt mycket det här året , en del tråkiga saker men också mycket bra saker. Jag tror på att hur negativt det är så kan man försöka att vända det till något positivt ...svårt ibland men hittar man bara en enda liten gnista så tror jag helt starkt och klart att man kan göra något av det!

Jag välkomnar detta nya året med stora famnen, för er som vet så väntar ett halvår framåt med tjänstledighet  , meningen att jag skulle börja direkt nu i januari men väntar ett par veckor på grund av diverse orsaker.  

Hoppas på en tidig vår så att jag kan öppna nere i Vassviken , ska bli så härligt att få ägna sig åt det som jag tycker är sååå kul!

Det är ju svårt och hinna med , när man jobbar som jag gör på konsum , varannan helg och en massa kvällar , älskar mitt jobb men känner att jag vill prova på det här och drömmen vore att jobba halvtid ...

Längtar efter att kunna ta bilen och dra iväg någonstans , hitta några bra loppisar , auktioner ..få tag i en massa bra saker !!!

Och till er , ni vet vilka ni är !!! tack för all hjälp utan er skulle jag inte klara mig, nu kör vi .......

GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla .
Kramar från Susanne Käll   Vassvikens gammalt och nytt  Antikt Loppis och Kuriosa  Ånimskog

Inga kommentarer: