måndag 12 december 2011

TÄNDA LJUS !!

Hej på er , vad fort dagarna går ...varit hemma över en vecka nu. Håller på att packa för marknad i Arvika nu på lördag , bara det inte blir kallt.
Har hunnit pynta en del hemma ...älskar att tända ljus överallt,Niklas kom hem med en stor påse i fredags han hade varit på IKEA.



Men tänk på att kolla innan ni går hemifrån eller går och lägger er så att ni har blåst ut alla ljusen !!
Jag brukar gå en runda innan jag lägger mig.





Det är ju så mörkt just nu så man måste ju ha ljuset på hela dagarna , och är jag hemma tänder jag väldigt många ljus....tror man mår bra utav det !!


Nu blir det till att äta lite .Det blir lax idag , sen bär det in till stan och fixa lite småsaker innan jobb några timmar hos Susanne Caprikiosken , har inte varit där på länge så det ska bli kul.
Efter jag stängt där så blir det till att åka och hämta en massa saker till marknaden .......hos en av mina leverantörer!!
Ha det bra !! Va rädda om er.....
Kram Susanne

Inga kommentarer: