måndag 26 september 2011

**LYCKORUS**

Hejsan !!
Som sagt , jag går fortfarande i ett lyckorus efter klartecken ....tjänstledig i ett halvår !! Känn på den....Har faktiskt inte gjort så mycket sista veckan.
Har börjat måla i mitt skafferi , hyllorna blir vita. Köpte ännu en vit hyllremsa i Arvika nu i lördags!!
Pysslat lite med mina trådrullar , som är svåra och dyra att få tag i, spets har jag köpt på tradera....farligt farligt man kan bli sittandes i timmar.
Tror det blir Åmål och konsum igen nu på fredag , så jag har börjat packa och planera vad jag ska ha med mig dit att erbjuda, till er.



Men men , det blir väl en himla massa saker som jag vet att ni gillar, snart dags att börja tänka på julklappar !!! Tror faktiskt att jag är nästan klar med mina !!

Nu blir det jobb i kiosken  snart . Capri here i come!!
Har med en liten present till Susanne idag som jag tror hon gillar......
Ha det kram på er!!