torsdag 8 september 2011

Underbar höstdag

Godmorgon!
Idag känner jag mig mycket bättre , känns som lite lätt träningsvärk i ryggen bara !...  Härlig höstdag ute tidigt och grejade lite.....har fixat ett planteringsbord som jag nog kommer att ha mycket användning av. Har det ute på altan så det står lite skyddat. Lite plåt på ovansidan så det tål lite jord mm  mm.

En gammal ljusblå pottstol modell 60-tal , själv har jag sett på gamla kort att min var rosa........ på med lite vit färg och lite plantering i den så får den stå bland mina andra växter i min ej färdigställda stenplantering. Vårens projekt. Ni ser min gamla mjölkflaska som jag grävde ner , ölen och drickan blir så kall och god där , även en varm sommardag.
Ska bli kul när Lina " Niklas barnbarn kommer på att det faktiskt finns kall och god festis där......nästan som pippi fast då var sockerdrickan uppe i trädet........



Ha en riktigt härlig torsdag , så hörs vi . Susanne

Inga kommentarer: