tisdag 6 september 2011

**Man ska "va" två........

Hej på er ! Det var ett tag sedan , men som jag skrev sist så hade jag många dagars arbete framför mig.
Slutade tidigt idag , va på en härlig och mycket behövlig massage. Man besiktar ju sin bil så det är lika viktigt att ta hand om sin kropp! Efteråt tog jag en sväng till Returen innan jag åkte hem .
Och där fann jag honom !! Den lilla herren till min  keramikflicka som jag nog hittade för 10 år sedan på loppis i danmark. Se va fin hon är med taklöken .......
10 kr kostade han ,  nu står de tillsammans vilket fint par  vi får se vad jag hittar på med honom , något ska jag väl plantera i honom .



Visst blev de ett fint litet par .
Nu blir det tv och soffan , man ska visst ta det lite lugnt när man fått massage............
Kramar till er alla

Inga kommentarer: