tisdag 30 augusti 2011

EN LITEN HOMEMAKEOVER!!

Godmorgon , igår hade jag en skön slappardag, shoppade lite i Mellerud , pysslade lite och eftersom det blev några loppisfynd så var man " tvungen att fixa till dem " En gammal köksvåg för 20 kronor som hade sett sina bättre dagar!! Fram med sprayfärgen.........


Det behövs inte så mycket, och en blomma som hänger ner " hjärtan på tråd hör verkligen till en av mina favoriter, gör inget om man glömmer bort den någon vecka .........




Ett fint gammalt flaskställ med trähandtag , 60 kronor !!Men det låter jag bli att måla för jag har lite smide i köket.
Så det blev ett besök på bolaget , 6 flaskor med rött vin.......och se vilket fint vinställ det blev.

Jag gillar och sitta i mitt kök och läsa eller pyssla med allt möjligt , det känns så hemtrevligt på något sätt...
Ni ska få se mitt kök hur det såg ut när vi flyttade hit och förvandlingen ! Det får bli mitt nästa inlägg . Nu är det dags för inventering på jobbet och framför mig har jag 5 kvällar som jag ska jobba till kl 22.15, ser fram emot måndagen då jag är ledig nästa gång .
Många kramar till er alla !!



Inga kommentarer: