tisdag 30 augusti 2011

Snygga ben..........

Hej på er !
Ja det blev lite måla igår och lite allmänt pysslande ....


Gillar benen på detta halvbord, två rejäla fram och ett bakre ben i mitten! Bordet är ca 110 cm brett och 50 cm djupt.Ska måla det en omgång till idag sen får det hitta ett nytt hem...säljer det för 800 kronor.





Jag köpte en gammal klocka för ett tag sedan, sen fick jag någon ide i skallen om att göra ett klockskåp! 
Lite finmålning kvar inuti och varför inte sätta i några glashyllor? Jag tapetserade med gamla bibelblad , de är såå fina tycker jag. Som den ser ut nu säljer jag den för 600 kronor.



Sen på kvällen blev det lite mys i soffan , med saker runt omkring som man hittat på loppis och målat , och på ljusstaken sätte jag dit lite prismor. Älskar att tända ljus.......
Ni som är på facebook kan söka på vassvikens gammalt och nytt så ser ni lite vad jag sysslar med.
Ha en härlig tisdag.
Kram Susanne

Inga kommentarer: