tisdag 23 augusti 2011

Morgonkaffe i mitt paradis!

Finns det något bätre än kaffet på morgonen ? Sitta i lugn och ro, och bara............


Så här såg det ut våran första sommar , två år sedan , jag tyckte det var så underbart med en altan.
Gillade inte den där fula randiga tältduken som hängde ner , vi bestämde redan då att där vill vi sätta in
skjutdörrar i glas , Så det gjorde vi förra sommaren, och så började jag måla förstås....!


Jag älskar att sitta här i mitt paradis......, .
Niklas har köpt mig en färgspruta så i höst ska jag spraya korgmöbeln vit...!  och den röda färgen på väggen får nog bli lite ljusare . Det ska bli en stor härlig dörr ifrån vårat stora rum ut till altanen , som det är nu så måste man gå ut för att komma dit , men som sagt var  Rom byggdes inte på en dag.
Ha en underbar onsdag , så hörs vi .
Susanne

Inga kommentarer: