måndag 15 augusti 2011

Skön sömn ihop med änglar och gamla kära ting.

Hej på er!


Jag sover så skönt i vårt sovrum ! Jag gillar änglar så det finns det några stycken, men sedan så har vi fyllt det med Niklas mormors fina pelarbord ,och på där står min farmors klocka. Duken och överkastet har min lilla mamma virkat . Saker ifrån våra barn , och en ljusstake som jag har fått av min vän Anna , saknar henne jättemycket!! Det känns som att det ger en skön harmoni att ha alla saker samlade runt sig på ett och samma ställe.


Vårt sovrum ligger på andra våningen , det var en dörr i mellan två rum så Niklas spika igen den,spismuren slet vi med !!! Målade den nog 8 gånger  blandade i någon slags sand så den blev lite lik vit putsad sten. Hyllan över sängen är en glasskiva som jag beställde hos Glasmästarn i Åmål.



Har även en sådan liten glashylla under en spegel ,fästena köpte jag i någon bygghandel. Den lilla söta ljushållaren till julgransljus är så fin att klämma fast ,jag har väl några kvar att sälja , de kostar 40 kr styck.
Nu blir det ett kvällspass hos Susanne i Caprikiosken ,det är föresten hon som gjort de små kransarna som hänger på spegeln och hyllan , söta tycker jag !
Ha en fortsatt trevlig måndag .  
Susanne

Inga kommentarer: